Salut! Kivi.ro iti prezinta manualul ,,cumparatorului on-line,, cu cele mai dese intrebari despre comenzi, produse si serviciile oferite.

Afla ce trebuie sa faci in cele mai intalnite 20 de situatii privind comandarea On-line!

Cat de repede imi ajunge o comanda?

Raspuns Kivi.ro:

  • Fiecare produs are termen diferit de livrare, in functie de locatia in care se afla.

Se poate ridica o comanda din depozit?

Raspuns Kivi.ro:

  • Din pacate in acest moment nu avem disponibil un Showroom pentru ridicarea comenzilor. In schimb, incercam sa livram cat de repede comenzile sosite!

Cum plasez o comanda?

Raspuns Kivi.ro:

  • Comenzile se plaseaza doar On-line, oricand. Ele se proceseaza in ordinea sosirii lor. Adauga produsul dorit in cos si finalizeaza comanda cu datele de livrare si facturare. La finalizarea comenzii vei primi un email de confirmare a inregistrarii comenzii. 

Cum returnez un produs?

Raspuns Kivi.ro:

  • Logheaza-te in contul tau de pe kivi.ro , iar in sectiunea istoric comenzi bifeaza produsul pe care doresti sa il retunezi generand ,,un bon de retur,,
  • Vei primi restul instructiunilor pe email! Poti consulta pentru mai multe detalii si sectiunea retururi

Vezi si alte articole similare:

DESPRE KIVI.RO GARANTII RETURURI INTREBARI FRECVENTE CONTACT TERMEI SI CONDITII

CONFIDENTIALITATE SI GDPR DE CE KIVI.RO?