- Kivi.ro garanteaza calitatea produselor comercializate.
- Nu esti multumit de produs? Vrei sa returnezi un produs?
- Kivi.ro iti pune la dispozitie un sistem simplu de returnare*
- Mai jos ai toti pasii necesari returnarii unui produs:
- 1. Intra in contul tau kivi.ro
- 2. Acceseaza meniul Istoric comenzi
- 3. Selecteaza comanda din care vrei sa returnezi unul sau mai multe produse
- 4. Bifeaza produsele pe care doresti sa le returnezi
- 5. Genereaza bonul de retur
- *Retururile se pot face doar pentru persoane fizice. Pentru societatile comerciale retururile nu se pot procesa.
- Daca nu esti multumit de un produs achizitionat de pe Kivi.ro, il poti returna in 14 zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii completand Formularul de retur .
Iata cateva aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere inainte de a returna un produs. Te rugam citeste cu atentie:
Produse care nu se pot returna cf O.U.G. 34/2014
art 3
b) avand ca obiect serviciile de sanatate furnizate pacientilor de catre cadrele medicale pentru
evaluarea, mentinerea sau refacerea starii lor de sanatate, inclusiv prescrierea, eliberarea şi
furnizarea de medicamente şi dispozitive medicale, indiferent daca acestea sunt sau nu furnizate in
cadrul unor unitati medicale;
art 16
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau
personalizate in mod clar;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din
motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator;
Conditii generale pentru returul produselor vandute de Kivi.ro:
Returul produselor se poate face doar pentru persoanele fizice. Pentru produsele cumparate pe persoana juridica, momentan nu avem disponibila posibilitatea returului.
Contravaloarea produselor returnate se face prin transfer bancar, in contul specificat de cumparator in termen de maxim o zi de la returnarea acestuia. Precizati pe office@kivi.ro sau prin formularul de contact datele pentru retur ( cont Iban, Nume complet )
Cele 14 zile in care poti returna un produs se refera la intervalul incepand cu ziua in care produsul ajunge la tine, pana in momentul in care produsul ajunge in depozitul de unde a fost expediat. Astfel , daca vrei sa returnezi un produs trebuie sa iei in calcul si timpul de livrare. Nu ne asumam responsabilitatea pentru intarzierile legate de transport in momentul returnarii, sau de zilele nelucratoare, astfel va recomandam un curier rapid si urmarirea stadiului de livrare. Zilele nelucratoare sunt zilele declarate libere nationale si zilele informate pe pagina noastra principala ( www.kivi.ro ). In cazul in care exista mai multe zile nelucratoare, se ia in considerare prima zi lucratoare dupa acestea.
Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.
Nu se accepta returul pentru produsele care prezinta urme de uzura sau folosire, incomplete, lovite, sparte, chair si din vina transportatorului care a returnat coletele.
Returul se face in ambalajul original, asa cum a fost trimis.
Daca produsul este incomplet, sau nu este livrat in ambalajul original va rugam sa ne contacti. In mod normal returul nu este acceptat in aceste cazuri.
In unele situatii, in functie de uzura adusa de client produsului returnat, componentele uzate pot fi imposibil de returnat astfel incat acestea vor fie scazute din valoarea produsului, urmand sa fie returnata doar diferenta. Aceste cazuri se vor prezenta cumparatorului inainte de aprobarea returului, sau ulterior daca nu a fost comunicata intentia de retur.
Clientii kivi.ro pot opta la momentul acela pentru a primi produsul inapoi sau a primi doar contravaloarea partiala a produsului returnat.
Metode de returnare a unui produs cumparat de pe Kivi.ro
Returnare prin formularul online: (recomandam aceasta varianta)
Din contul tau, alege sectiunea ISTORIC COMENZI > selectare comanda>
Pe fiecare comanda in parte, selecteaza produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi ,,generand un bon de retur,,
Dupa inregistrarea si aprobarea cererii, printeaza foaia de retur si trimite coletul impreuna cu aceasta.
Coletul poate ajunge la depozitul specificat pe bonul de retur cu orice curier doresti, sau chiar personal, in intervalul orar de lucru. Fiecare produs trebuie sa ajunga in depozitul de unde a plecat, indicat pe bonul de retur sau pe documentul de transport initial.
Returnare directa:
Poti returna un produs fara sa instiintezi Kivi.ro sau fara sa primesti aprobarea acestuia in urmatoarele coditii:
Produsul trebuie sa ajunga in depozitul de unde a fost expediat in termen de 14 zile de la primirea acestuia.
Produsel trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrate. In cazul consumabilelor, returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.
Conform O.U.G. 34/2014 nu se accepta returul produselor medicale sau de ingrijire personala daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
Produsele trebuie returnate exact din adresa de la care au plecat. (aceasta se regaseste pe documentul de transport al fiecarui colet in parte sau pe bonul de retur)
Retur pentru costume si produse de carnaval (fashion)
Poti returna orice produs fashion in 14 de zile calendaristice din momentul in care ai intrat in posesia lui. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost trimis, nepurtat, fara pete, rupturi etc.
Important de stiut:
Costul transportului pentru retur este suportat de client.
Daca alegi sa trimiti cu acelasi curier cu care a fost trimis coletul, costul transportului trebuie achitat la expediere. In cazul in care nu se indeplinesc aceste conditii coletul poate fi refuzat.
Pentru returnarea banilor produsul trebuie verificat de un expert sau partener Kivi.ro
Nu pune ramburs pe coletul retur, el trebuie verificat si aprobat pentru retur.
Este posibil ca o comanda sa fie expediata din doua depozite. In acest caz, fiecare produs trebuie sa ajunga in depozitul de unde a plecat. Kivi.ro lucreaza cu mai multi parteneri, avand un cost unic de livrare dar expediind din peste 100 de depozite si adrese. De aceea, fiecare produs trebuie sa ajunga exact acolo de unde este expediat.
Banii se returneaza in contul specificat de tine sau direct pe card (daca ai platit online) in maximum 14 zile calendaristice dupa receptionarea si stornarea produselor returnate si evident dupa trimiterea datelor pentru transferul bancar. In cazul in care nu avem contul in care sa efectuam transferul banilor pentru produsul returnat, cele 14 zile pentur returur banilor vor incepe sa curga de la data primirii acestuia, numai pe offie@kivi.ro
Produsele care se incadreaza la comanda speciala nu pot fi returnate. Din aceasta categorie face parte mobilierul. Anumite produse aduse special la comanda, nu pot fi returnate(art 16 c. furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;)
In cazul in care consideri ca produsele livrate nu sunt conforme sau nu corespund asteptarilor tale, te rugam sa ne informezi pe office@kivi.ro
Termenii de retur sunt valabili doar pentru persoane fizice. Daca ai facut comanda pe persoana juridica, ne rezervam dreptul de a refuza cererile de retur.
Pentru orice sesizari neprecizate sau suplimentare te rugam sa ne contactezi pe office@kivi.ro sau in formularul de contact on-line.
Vezi si alte articole similare:
DESPRE KIVI.RO GARANTII RETURURI INTREBARI FRECVENTE CONTACT TERMEI SI CONDITII